דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור כלות - טיפים 

מאת    [ 16/04/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2966 פעמים ]

כשהיום הגדול שלך קרב ובא, הנה כמה טיפים של איפור כלות שבעזרתם תוכלי לוודא שהאיפור שלך יראה טוב, בדיוק כמו הסיבה שבגללה את חוגגת. אחד מהטיפים הכי טובים של איפור כלות זה להחליט איך את רוצה שתיראי ביום הגדול שלך. אחרי זה, את יכולה להתאמן באיפור הפנים שלך מספר פעמים, לפני שתתאפרי לכבוד החתונה. לאחר מספר ניסיונות חוזרים, את תצליחי להגיע להבנה איך אתה רוצה שיראה איפור כלות שלך ולא תצטרכי להתעסק בזה ברגעים האחרונים.

 

בתמונות, אנשים בדרך כלל נראים כאילו יש להם פחות איפור ממה שיש להם באמת, אז טיפ איפור כלות נוסף יהיה להוסיף עוד קצת איפור מן הרגל, אך תוסיפי יותר מדי איפור. תזכרי שהאפשרות שתדמעי, הריקודים ואפילו הנשיקות שהן חלק בלתי נפרד, יכולים להרוס את האיפור שלך. את גם לא רוצה לנסות איפור כלות טרנדי. אם תעקבי אחרי טיפים אלה של איפור כלות ותלכי על מראה טבעי של איפור כלות, תוכלי להגיע לתוצאות נהדרות. תסמכי על החושים שלך כשאת שמה את האיפור שלך.

 

מרבית הכלות רוצות מראה זוהר ולח עבור פניהן. הבעיה היא שלרוב הן מלחחות את פניהן יותר מדיי והפנים נראות שמנוניות מעט בתמונות. אז טיפ איפור כלות נוסף הוא להדגיש רק את עצמות הלחיים ולא את כל הפנים. הרבה מאפרים העוסקים באיפור כלות בדרך כלל מציעים איפור בריסוס עבור צילום חתונה, דבר היכול להיות קצת יותר אך זה שווה את זה. עם איפור כזה, העור שלך יקבל בדיוק את הזוהר שאת צריכה.

 

כשבוחרים את פלטת הצבעים שבהן תשתמשי לאותו איפור כלות שלך, חשוב להשתדל לבחור צבעים חמים וטבעיים, כמו קרם, זהב, אפרסק, חום וורוד עדין. צבעים נייטרליים או צבעים שאפשר למצוא בטבע, הם הצבעים הכי טובים המסוגלים לשמוע על טבעיות. כדאי להיצמד לאותה משפחה של צבעים, כלומר לא לערבב בין צבעים חמים וצבעים קרים כשמדובר בנושא איפור כלות, לדוגמא.

 

ההכנות לחתונה הן לרוב מלוות בעצבים ולחץ, לכן כדאי להתחיל להתכונן מראש מספר חודשים. בוחרים שמלה מבעוד מועד ובוחרים מאפרת שתדע מראש איך היא תאפר את הכלה, ואיך יראה השיער של הכלה ביום חתונה. לוח הזמנים ביום החתונה הוא אמנם צפוף, אך מה לא עושים בשביל להיראות טוב? את החתונה שלך לא תוכלי לשחזר, לא תוכלי להצטלם מחדש לאלבום החתונה – אז תעשי את המקסימום מתי שאפשר.  

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה.  www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב